چگونه می توان یک بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با 3.3 کراتینین پایین را به سطح طبیعی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توان یک بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی با 3.3 کراتینین پایین را به سطح طبیعی

افراد مبتلا به نفروپاتی دیابتی یک بار تشخیص داده شده است، مجموعه ای از علائم ظاهر می شود، که شامل فشار خون بالا، پروتئین در ادرار، ادرار خون و غیره. علاوه بر این، سطح کراتینین شما ممکن است بالا برود. اما یک بیمار با 3.3 کراتینین قادر به بازیابی کراتینین نرمال است. قبل از صحبت کردن در مورد چگونه به کاهش سطح کراتینین بالاتر، به عنوان برای که به من مربوط است، لازم است برای بیماران به شکل: چگونه می توان یک بیماران نفروپاتی دیابتی با 3.3 کراتینین پایین را به سطح طبیعی.

به این دلیل از کراتینین بالا چیست؟ نفروپاتی دیابتی است که به راحتی از دیابت را با شکر فشار خون بالا و بالا در خون است. در حالی که به ظاهر از فشار خون بالا و همچنین قند، آنها آسیب به گردش خون که از آن مواد مضر و سمی حذف شده است. از آنجا که تعداد زیادی از سموم قادر به حذف از سیستم بدن، ضعف عملکرد کلیه به تدریج تبدیل می شود. خوشبختانه، کراتینین 3.3 است در مرحله دوم این بدان معناست که عملکرد کلیه خود را کاملا دچار اختلال است. بنابراین، آن را ممکن است برای این بیماران به دست آوردن مجدد سطح کراتینین سالم تا زمانی که مصرف درمان به موقع و قابل علاج است. در چین، بسیاری از بیماران یا اقوام خود را به را انتخاب کنید درمان های سنتی چینی برای درمان بیماری کلیه هستند. از یک طرف، همه ما با داروهای چینی و یا درمان های آشنا و تقریبا درمان چین قبول زمانی که آنها از بیماری رنج می برند. از سوی دیگر، از آن است هزاران سال تاریخ از دوران باستان تا حال حاضر و رفتن را از طریق بهبود چند، که می تواند توجه به عنوان یک ثروت ارزشمند برای همه مردم چین است.

همچنین چندین روش شما می توانید اتخاذ وجود دارد. در مرحله اول، با هورمون، ممکن است کمک به حواله واکنش ناخوشی از سطح کراتینین بالا، در عین حال شکل بدن خود را ممکن است چاق و چاق می شوند. چه تر است، به دیالیز است که معمولا در علم پزشکی در حال حاضر تجربه کمک کار عملکرد کلیه به روش خارج به برخی از درجه آغاز خواهد شد. در مقابل، طب چینی دارای توانایی ترمیم عملکرد کلیه از ریشه. اگر شما علاقه مند در جزئیات بیشتری در مورد آن، لطفا به ما یک ایمیل ارسال کنید، اجازه دهید من می دانم need.We خود از هیچ تلاشی برای کمک به شما را نجات دهد. ایمیل ما: chinesemedicinekidney@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: